sobota, 3 grudnia 2016

Przeprosiny, podziękowania i informacja!

Na początek chce was przeprosić, że nie ma rozdziału.
Na początku było to spowodowane tym, że chorowałam przez dwa tygodnie, później jak chciałam wam wstawić (26.11.) zmarł kilka dni przed tą datą mój wujek, zaś w ten dzień był pogrzeb, a  wcześniej nic nie mogłam napisać.
Zaś w tym tygodniu wróciłam do szkoły i nie miałam w ogóle czasu, aby coś napisać, bo w końcu musiałam (i nadal muszę) nadrobić trochę sprawdzianów i materiałów.
Dlatego proszę was o wyrozumiałość :)

Chce wam podziękować za tysiąc wyświetleń, na prawdę wam dziękuje <3 oraz chce powitać nowe obserwujące mój blog osoby! Dziękuje, że  postanowiłyście zostać ze mną dłużej ^^

A na koniec informacja!
Rozdział pojawi się prawdopodobnie 10.12.2016r.!


Jeszcze raz przepraszam za zwłokę z rozdziałem :)

2 komentarze: